Oktober Zeewelpen

28/10/2018 - 00:00

6-7 oktober: Kennismakingsweekend van zaterdag 10u tot zondag 15u @Frac

Jullie zullen het allemaal al wel weten, maar deze week gaan we op weekendje! Voor sommigen is het misschien de eerste keer dat je meegaat. Dit weekendje dient om kennis te maken met het echte scoutsleven en natuurlijk ook met elkaar! Alle informatie kan je vinden in de brief die we uitgedeeld hebben (je vindt hem ook op de site). Vergeet je zeker ook niet in te schrijven! Geef mama en papa nog en dikke knuffel en dan zijn we weg!

13 oktober: ZOOM van 13u45tot 17u @Sint-Jozefcollege

Zoals elk jaar doen we mee aan ZOOM! Heb je vriendjes of vriendinnetjes in een andere scouts van Turnhout? Dan zie je hen misschien vandaag! We spelen vandaag een groot spel met alle andere welpen van Turnhout. Het is superbelangrijk dat we met veel zijn vandaag, zodat we een grotere kans maken op de beker. Vorig jaar hadden we helaas niet gewonnen, maar deze keer zullen we ze eens een poepertje laten ruiken!

We spreken om 13u45 af aan de ingang van het Sint-Jozefcollege (Collegestraat)!

19 oktober: Dag van de Jeugdbeweging

Vergeet zeker niet om vandaag je uniform aan te doen. Je bent een fiere scout en dat mag iedereen weten!

20 oktober: Bosspel van 14u tot 17u @Frac

Met al die speciale activiteiten deze maand (weekend, ZOOM en leidingsweekend) zijn we blij dat we ook eens een normaal spel kunnen spelen. Daarom heeft de leiding een geweldig bosspel voorbereid voor jullie! Het enige wat ik mag verklappen is dat het iets te maken heeft met taart, ridders en honden. Als je wilt weten wat dat allemaal wilt zeggen, moet je maar komen!

27 oktober: Loodsenspel van 14u tot 17u @Frac

Vandaag kan de leiding er helaas niet bijzijn want we zijn op leidingsweekend. Op dit weekend is de leiding zelf terug een beetje lid. Het weekend wordt helemaal in elkaar gestoken door de oud-leiding. Ze bereiden tal van leuke activiteiten voor, zodat de leiding ook nog eens helemaal los kan gaan! Maar wees niet getreurd! Zoals ieder jaar hebben de loodsen een spel voorbereid voor jullie. Ik heb er al eens naar mogen kijken en ik kan je beloven dat het fantastisch wordt!

Contactpersoon van de maand: Bagheera (0497 76 71 70)