Loodsen

Leeftijd:
geboortejaar 2006

De loodsen beginnen aan hun laatste jaar als lid. Ze worden begeleid terwijl ze stap voor stap leren wat leiding zijn inhoudt, een fantastische eindreis voorbereiden en banden smeden met elkaar waardoor ze voor het leven verbonden zullen zijn.

Ze leren spelletjes maken, doen stage in andere takken en ontdekken wat het inhoudt om leiding te zijn. Kunnen ze hun medeloodsen entertainen met een zelfgemaakt spel? Wat steken ze op van hun leiding? Hoe begin je aan het organiseren van een eindreis? Het resultaat dat hieruit voortkomt is een reis die ze nooit gaan vergeten.

Het wordt voor hen een onvergetelijk jaar waarin plezier uiteraard niet gaat ontbreken. Weekendjes, leuke activiteiten… deze typische dingen zitten er zeker bij en maken dit scoutsjaar tot een jaar om nooit meer te vergeten.

Klaar om begeleid te worden naar het leiding zijn en je rot te amuseren?

Wij alvast wel.

Groetjes,
de loodsenleiding

Ps: Volg jij de loodsen al op Facebook?

contact: loodsen@zeescoutstoxandria.be

foto's: