Oktober Zeewelpen

29/10/2017 - 00:00

Maandprogramma OKTOBER

7 oktober: Roeien van 14u tot 17u @Melle

Heeft iedereen zijn spieren al een beetje opgewarmd? Vandaag gaan die zeker goed van pas komen, want we gaan roeien! Wat heb je daar allemaal voor nodig? Neem zeker waterschoentjes, een handdoek en wat reservekleren mee. Zonder waterschoentjes kan je natuurlijk het water niet op. Heb je een eigen reddingsvest, dan mag je die altijd meenemen.  Als de weergoden het ons gunnen, wordt het zeker een topdag!

14 - 15 oktober: Kennismakingsweekend van 10u @Frac

Het grote weekend nadert, ons eerste weekendje van het jaar! Dit weekend is ideaal om iedereen nog beter te leren kennen. Als je nog niet mee bent geweest op kamp, leer je nu al een beetje hoe het er daar aan toe gaat! We spreken om 10u af aan het Frac, en sluiten daar zondagnamiddag af om 15u. Voor verdere informatie kan je best de brief raadplegen die uitgedeeld wordt op de activiteiten. Hopelijk heeft iedereen er zin in, de leiding alvast wel!

21 oktober: Zeeleeuwenspel van 14u tot 17u @Frac

Wie heeft er nog wat vriendjes en vriendinnetjes bij de zeeleeuwen? Het is al even geleden sinds we nog eens een spelletje hebben gespeeld met die engeltjes. Maar niet getreurd, het lange wachten wordt eindelijk beloond. Vandaag spreken we af samen met de zeeleeuwen! Het is van levensbelang dat er zoveel mogelijk zeewelpen zijn, zodat we kunnen tonen dat wij nog altijd de beste zijn, tot zaterdag!

28 oktober: Zwemmen van 14u tot 17u @Zwembad Turnhout

Het is weer tijd voor een typische zeescoutsactiviteit, vandaag gaan we zwemmen! We weten namelijk dat jullie allemaal echte waterratten zijn. Maak je zakje al maar klaar, zwembroek, badpak, duikbril, handdoek. En vergeet ook niet om allemaal 3 euro mee te brengen zodat we het zwembad zeker in mogen. Hopelijk zien we je zaterdag!