November Zeeverkenners

25/11/2018 - 00:00

3 november: No Shave November van 14u tot 17u @Frac

Er is alweer een nieuwe maand van start gegaan. Om deze maand goed in te zetten gaan we iets supertof doen! Wat we juist gaan doen blijft voor jullie voorlopig nog een verrassing. Wel kunnen we jullie al meegeven dat het thema ‘No shave November’ is. Laat jullie verbeelding maar de vrije loop. Als je echt wil weten waarop dit thema nu juist slaat, zit er niets anders op dan te komen naar deze activiteit.

10 november: Financiële actie en eetavond van 9u tot 17u @Frac en afsluiten aan parochiezaal Schorvoort

Beste verkenners, haal jullie vriendelijkste snoetjes maar boven, want vandaag is het financiële actie. Oefen je verkoopskills ook al maar eens voor de spiegel. We hebben er alle vertrouwen in dat jullie vandaag super goed gaan verkopen! Neem voor overdag zeker een lunchpakket en iets om te drinken mee en kom met je fiets. We sluiten deze dag uiteindelijk af aan de parochiezaal in Schorvoort. Jaja, daar vindt onze jaarlijkse eetavond weer plaats! Vergeet je dus zeker niet in te schrijven, want het gaat weer superlekker zijn!

17 november: Belofte van 9u tot 17u @Frac

Vandaag is een belangrijke dag. We leggen namelijk met z’n allen onze belofte af! In de voormiddag gaan we iets supercool in elkaar sjorren, zodat we dit op de belofte kunnen tentoonstellen en aan alle ouders kunnen laten zien wat voor talentjes we wel niet zijn. Vanaf 15u30 zijn alle ouders welkom om de belofte bij te wonen. Studeer je belofte al maar goed in, zodat je niet afgaat tijdens deze dag. Mee te nemen: Lunchpakket, drinken en perfect uniform!

24 november: Schaatsen van 13u30u tot 17u @Frac

Tijdens deze periode van het jaar begint het buiten toch al wel wat koud te worden. Daarom hebben we een activiteit gekozen die toch wel wat bij deze koude aansluit. Jaja we gaan ons op gladde ijs begeven. We spreken een halfuurtje eerder dan normaal af aan het Frac, aangezien we ons nog moeten verplaatsen naar de schaatsbaan. Wat je zeker niet mag vergeten voor vandaag zijn handschoenen, een lange broek en 4 euro. Als je dit niet bij hebt, zal je niet mee kunnen schaatsen.

Contactpersoon van de maand: Caitlin (telefoonnummer: 0470 98 53 86, of via Facebook). Kan je eens niet komen of is er een probleem, laat dit dan weten.