November Zeeleeuwen

26/11/2017 - 00:00

4 november: Belofte van 14u tot 17u @Frac

Vraag jij je ook af hoe je het belofteteken kan verdienen? Dat kan vandaag! We oefenen vandaag de belofte zodat je deze met trots kan voorbrengen aan de ouders. Als je op voorhand al wat wil oefenen, bekijk hem dan zeker op de site. Ouders zijn welkom vanaf 16u om de belofte bij te wonen.

11 november: Financiële actie en eetavond van 9u tot 17u @Frac @Parochiezaal Schorvoort

Vandaag is het weer zover! De eetavond! Jawel jawel, we gaan weer heerlijke pasta voorgeschoteld krijgen door het OZEE en wij hebben er alvast zin in. Om lekker veel honger te krijgen zodat we lekker veel pasta kunnen eten dus gaan we eerst wafeltjes verkopen. Zorg dat je erbij bent… voor de ouders; we beginnen om 9u aan het Frac en sluiten af om 17u aan de kerk in Schorvoort

18 november: Leidingsweekend van 14u tot 17u @Frac

De leiding is er dit weekend niet. Er is wel een superleuk spel gemaakt door de loodsen! Om te weten wat we gaan doen moet je zeker komen!

25 november: ZOOM  van 13u45tot 17u @Sint-Jozef College Turnhout

Wie is de sterkste en slimste scoutsgroep van Turnhout? Inderdaad, dat zijn wij! Vandaag gaan we dat bewijzen. We trekken ten strijde tegen andere scoutsen om de ZOOM-beker te veroveren. Allemaal komen is dus de boodschap.

Kan je niet komen? Laat dan iets weten aan Arne (0478 53 80 03)