November Scheepsmakkers

26/11/2017 - 00:00

4 november: Belofte van 9u tot 17u @Frac

Vandaag is het weer tijd voor onze jaarlijkse belofte!!! Dit is het moment waarop jullie je leiding trots kunnen maken en hen kunnen laten zien dat jullie je weer een heel jaar willen inzetten.  Hint: Leer op voorhand alvast het tekstje want ja hoor, we gaan er weer staan met onze micro ;-)

11 november: Financiële actie en eetavond van 9u tot 17u @Frac @Parochiezaal Schorvoort

Vandaag is het weer tijd om jullie schattige gezichtjes boven te halen. Voor diegenen onder jullie die geen schattig gezichtje hebben: BLIJF THUIS!!! Neenee, kom allemaal maar massaal naar de scouts want we gaan wafels verkopen. Daarna gaan we richting Schorvoort voor de spaghetti avond dus vergeet jullie FIETS zeker niet!!!!

18 november: Leidingsweekend  van 14u tot 17u @Frac

Helaas gaan jullie jullie leiding dit weekend moeten missen. Ik hoor het jullie al zeggen: OOOOHHHHH. Niet getreurd, onze loodsen hebben een spel voorzien. Gedraag jullie maar goed zodat we geen slechte dingen hoeven aan te horen ;-)

25 november: ZOOM  van 13u30 tot 17u30 @Frac met fiets

Vandaag gaan we de andere scoutsen van Turnhout eens een poepie laten ruiken! We gaan namelijk meedoen aan ZOOM, de perfecte kans om te laten zien dat met de zeescouts niet te sollen valt . Zijn jullie klaar om eeuwige roem te verdienen? Jullie leiding in ieder geval wel! Vergeet zeker jullie fiets nietwant we gaan met de fiets naar Sint-Jozef College Turnhout !