December Zeehonden

31/12/2017 - 00:00

2 december: Sinterklaas van 14u tot 17u @Frac

Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, zacht geklopt. Wie zou dat zijn? Ja, jullie raden het al. Ook dit jaar komt de Sint naar de scouts! Hopelijk zijn jullie allemaal heel brave zeehondjes geweest dit jaar, want de Sint weet alles. Met een mooie tekening zal de Sint heel blij zijn.

9 december: Filmavond van 18u tot 20u30 @Frac

Vandaag spreken we later af dan normaal, want we gaan een film kijken. Welke film het wordt, houden we nog even geheim. Jullie mogen iets meenemen om te snoepen, om te drinken en iets om een beetje comfortabel te zitten.

16 december: Techniekendag  van 14u tot 17u @Frac

Weten jullie hoe je je das moet knopen? En hoe je je veters moet strikken? Deze technieken gaan we deze activiteit nog eens oefenen. Neem dus zeker je slaapzak, das en bottinnen met veters mee. Op het einde volgt er nog een leuke verrassing. Wil je weten welke verrassing, dan moeten jullie zeker komen!

23 december: Kerstfeestje van 14u tot 17u @Frac

Hebben jullie zin in een feestje? Hopelijk wel, want vandaag gaan we Kerstmis vieren! Wat we precies allemaal gaan doen verklap ik nog niet maar ik beloof dat het heeeel plezant gaat worden!

30 december: Geen activiteit

Ooooh, vandaag is het jammer genoeg geen scouts. We zullen jullie dus een weekje moeten missen. Maar niet te hard getreurd, want volgende week zijn we er weer met een leuke activiteit!