Verhuur

Wat?
Onze lokalen zijn erkend als jeugd-toeristisch verblijf voor groepen van ongeveer 40 personen.

Vanaf 2023 kunnen we een extra slaapzolder in gebruik nemen. In de toekomst zullen we dus aan meer mensen plaats kunnen bieden.
Dit werd mogelijk gemaakt met de financiële steun van Cera. Zij voorzagen mee in de financiëring van ons branddetetiesysteem!

Wij stellen volgende accommodatie ter beschikking:
- Ingerichte keuken en kookmateriaal, borden en bestek
- Wasruimte met douche en 3 wastafels
- Sanitair met 2 urinoirs, 2 toiletten en 2 wastafels
- 1 Mindervalidetoilet en -douche
- 3 Lokalen te gebruiken als: 1 eet- of speelruimte, 1 slaapruimte, 1 slaapruimte voor begeleiding/fourage

Een link naar de foto's van onze lokalen:

Zeescouts Toxandria
Scouts en Gidsen Vlaanderen
Slachthuisstraat 15C
2300 Turnhout
In deze link kan je de locatie van onze scoutslokalen vinden: https://goo.gl/maps/HGu8DzGvjj72

Prijzen:
  • Wij vragen €4,5 per nacht per persoon met een minimum van €115 per nacht.
  • €50 per weekend voor gas en elektriciteit
  • Waarborg van €250

Indien u vijf nachten of langer verblijft, wordt er €25 gevraagd voor het afval.
Voor groepen die geen lid zijn van Scouts en Gidsen Vlaanderen dient er ook een brandverzekering afgesloten te worden. Deze bedraagt tussen €11 en €20, afhankelijk van de lengte van de huurperiode.

Hoe boeken?
In deze link kan je de agenda vinden waarin je kan zien wanneer onze lokalen verhuurd zijn: KALENDER
Hebben we nog plaats voor u in onze agenda? Aarzel dan niet om te mailen naar verhuur@zeescoutstoxandria.be! Voor vragen kan je ook terecht op dit mailadres.

ONZE LOKALEN WORDEN NIET VERHUURD AAN STUDENTENVERENIGINGEN.

Wat is Cera?
Met 400.000 enthousiaste vennoten zijn we de strafste en warmste coöperatie van het land. Samen geraken we verder, beleven we meer en investeren we beter: in initiatieven die (het) goed doen en mensen verbinden, in projecten die opbrengen voor ons allemaal.
Samen hebben we ’t goed voor elkaar.
Meer weten? Surf naar www.cera.coop