September Zeeleeuwen

30/09/2018 - 00:00

1 september: Kennismakingspijlentocht van 14u tot 17u @Frac

JEEEEEJ, het scoutsjaar gaat weer van start. Tijd dus om kennis te maken met je gloednieuwe leiding die staat te popelen om jullie een geweldig scoutsjaar te geven. Train alvast je oriëntatie vermogen en ga zeker eens op verkenning rond onze uitvalsbasis, het frac. Je verse leiding heeft namelijk een ultra intense pijlentocht klaar. Zo’n speciale editie dat alleen echte zeeleeuwen met veel samenwerking er klaar voor zijn. Hopelijk zien we veel bekende en nieuwe gezichten!

8 september: Bosspel van 14u tot 17u @Frac

De speelberg en frisse bomen hebben een hele zomer moeten overleven zonder wilde zeeleeuwen. Tijd om ons geliefde fracbos eens wakker te maken. Welk coole spel we juist gaan spelen kan ik nog niet verklappen. Maar ik kan je wel beloven dat het super leuk wordt!

15 september: Zwemmen van 14u tot 17u @Zwembad Turnhout

Spetter Spetter, helemaal nat. Een echte zeescouts kan natuurlijk niet zonder eens frisse duik te nemen in het zwembad en te plonsen van de waterglijbaan. Misschien spelen we wel haaitje haaitje? (Vraag maar aan Lotte hoe dit zotte spel juist gaat) vergeet dus zeker je zwemkledij, handdoek en €3 niet mee te nemen om mee te genieten!

22 september: Boenkentocht van 14u tot 17u @Oude Kaai

Boenkentocht, ook wel altijd-rechtdoortocht is wat ons een stoere scout maakt. Vanuit de oude kaai trekken we de Turnhoutse velden, beken en bossen door. Vergeet dus zeker geen lekker warme kleren mee te nemen. Denk jij dat jij de uitdaging aankan? Kom dan zeker af! Echte durvers verdienen misschien wel een lekker drankje om te bekomen van deze tocht. ;)

29 september: Stratego van 14u tot 17u @Frac

Wat is een scoutsjaar zonder stratego? We hadden met de leiding schrik om dit fantastische spel te vergeten. Daarom dat we het meteen in het begin van het jaar zetten. Lukt het jouw team om als eerste de vlag te veroveren en het spel te winnen? Pas wel op voor Ward want deze zotte leiding is helemaal gek van dit spel! Het is vandaag ook vriendjesdag. Breng zeker allemaal een vriendje of vriendinnetje mee om hen kennis te laten maken met dit geweldige spel.

Kan je niet komen? Stuur dan een berichtje naar Lotte de takleiding (0491 59 26 83)! Zo kunnen we onze activiteiten aanpassen aan het aantal leden. Bedankt!