September Zeehonden

30/09/2018 - 00:00

1 september: Kennismakingsspelletjes van 14u tot 17u @Frac

Woehoew het nieuwe scoutsjaar is begonnen. Omdat jullie allemaal nieuw zijn voor de leiding en de leiding voor jullie, gaan we beginnen met kennismakingsspelletjes! We gaan elkaar van kop tot teen leren kennen, zodat we er een super mega tof jaar van kunnen maken!

8 september: Bosspel van 14u tot 17u @Frac

Wow, al meteen een bosspel? Ja, natuurlijk! Er is toch niets leuker dan een coole stratego Wie zal er vermoord worden door bommen? Wie zal de bossen moeten gaan verkennen? Wil je dit allemaal te weten komen? Dan moet je zeker afkomen!

15 september: Pleinspelletjes van 14u tot 17u @Frac

En de leiding heeft meteen al een andere activiteit kunnen bedenken? Natuurlijk, pleinspelletjes mogen ook niet ontbreken tijdens een mega cool scoutsjaar! Wil je weten welke spelletjes we gaan spelen? Dan moet je jouw nieuwsgierigheid nog even kunnen bewaren!

22 september: Paintball van 14u tot 17u @Frac + INFOAVOND

Blaaspijpjes, wc-papier, water en verf. Meer hebben we niet nodig om van deze activiteit een top-activiteit te maken. Welk team zal uiteindelijk overleven en welk team zal helemaal dood geschoten zijn (gelukkig niet echt ☺)?
Aansluitend na de activiteit zal er een infoavond doorgaan, waarop de leiding wordt voorgesteld, het jaar wordt besproken en eventuele vragen gesteld kunnen worden.
Meer info hierover vindt U in de brief die de eerste activiteit wordt uitgedeeld.

29 september: Vriendjesdag van 14u tot 17u @Frac

Vriendjes, vriendinnetjes, broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes, ... Iedereen mag vandaag komen proberen hoe cool de zeescouts wel niet is. Ben je benieuwd welke activiteit de leiding voor jullie ineen gestoken heeft? Twijfel dan niet en kom gewoon af.

Contactpersoon van de maand: Als je deze maand niet kan komen, is dat geen probleem! We hebben wel graag dat je even een sms’je/mail/postduif stuurt.
Deze maand mag dat naar Kotick (0476/03 24 83 of zeehondentoxandria@gmail.com)