September Scheepsmakkers

30/09/2018 - 00:00

1 september: Mega kennismakingsspel van 14u tot 17u @Frac

Eindelijk is het weer zo ver. Na meer dan een maand popelen is het september en dus EINDELIJK weer scouts. We vliegen er vandaag direct in met een geweldig spel en leren elkaar kennen of voor vele nog beter kennen. Jullie leiding staat alvast te springen om het scoutsjaar spetterend in te zetten.

8 september: Klassiekerspel van 14u tot 17u @Frac

Afhankelijk van het weer spelen we vandaag een van de twee klassiekers van op de scouts. Jullie mogen hiervoor allemaal een wit T-shirt en een handdoek meebrengen. Benieuwd welk spel we gaan spelen? Of gewoon heel veel zin om alles te geven om deze battles te winnen? Kom dan maar op als jullie durven!

15 september: Pijlentocht van 14u tot 17u @Frac

Vandaag doen we iets met pijlen, krijt en opdrachten. Ben jij ook benieuwd wat dat gaat zijn? Dan moet je zeker langskomen! Er is vandaag tijdens het spel ook nog de kans om elkaar beter te leren kennen. Zeker de moeite dus om erbij te zijn en kei hard mee te doen. :)

22 september: Zeilen van 9u tot 17u @Melle

Jawel, jawel, het is zo ver! Vandaag gaan we de eerste keer dit scoutsjaar het water op! Omdat dit een geweldige dag is willen we jullie daar de hele dag van laten genieten dus spreken we al af om 9u aan de mellevijver. Buiten het zeilen spelen we uiteraard ook nog hele leuke spelletjes. Vergeet geen reservekledij, waterschoentjes, een handdoek, petje, zonnebril, zonnecrème, drinken en boterhammetjes…

29 september: Giga sportdag en vriendjesdag van 14u tot 17u @Frac

Het is jammer genoeg de laatste activiteit van de maand. :( Gelukkig komen er nog veel super maanden aan! Vandaag mogen jullie allemaal vrienden en vriendinnen meebrengen die graag eens een keertje mee komen doen of die je graag wilt overtuigen om in de scouts te blijven, want het is vriendjesdag! Het is sportdag tijdens de vriendjesdag dus jullie mogen jullie uniform voor een keertje thuis laten liggen en een sportieve outfit aantrekken. Warm jullie spieren al maar op. Tot dan!

Contactpersoon van de maand: Pauline (0470 51 47 52)