Oktober Zeeleeuwen

29/10/2017 - 00:00

Maandprogramma OKTOBER

7 oktober: Kooktocht van 9u tot 17u @Frac

We zijn al een maand verder in het nieuwe schooljaar, wat betekent dat het hoog tijd is voor een eerste kooktocht!! Begin al maar vast te brainstormen over lekkere gerechtjes die jullie kunnen maken, en wie weet word jij de keukenprins(es) van de dag. ;)

13-14-15 oktober: Weekendje!!! Van 19u tot 12u30 @scoutslokalenAnsarat

Woehoeeeeew!! Ons allereerste weekendje als Zeeleeuw is eindelijk daar! Julie leiding heeft voor zalige activiteiten gezorgd en heeft er in ieder geval enorm veel zin in J (zeker niet te missen dus)! Het weekendje gaat door in de lokalen van scouts Ansarat (adres: Lage Mierdse Weg 8, 2360 Oud-Turnhout). Ons weekendje start vrijdag 13 oktober om 19 uur en zal gedaan zijn op zondag 15 oktober om 12u30. Meer informatie kan je op de brief vinden J.

21 oktober: Spel met de welpen  van 14u tot 17u @Frac

Het is al een tijdje geleden dat we met onze vriendjes de Welpen hebben gespeeld, dus vond jullie leiding het wel een leuk idee om eens een activiteit te doen met hen J!  Wil je weten wat de zalige activiteit zal zijn, of wil je gewoon nog eens met je vriendjes bij de Welpen ravotten? Wees er dan zeker bij!! ;)

28 oktober: Zeilen  van 9u tot 17u @Melle

Hallo stoere jongens en meisjes, vandaag gaan we (...TROMGEROFFEL...) zeilen!! Oh. My. God. Dat betekent dat jullie gaan zeilen voor de aller aller eerste keer in jullie scoutscarrière (maar voor alles een eerste keer he ;) )!! Jullie leiding zal er voor zorgen dat het mega cool wordt. Zeker niet missen is de boodschap.