Oktober Scheepsmakkers

28/10/2018 - 00:00

5, 6 en 7 oktober: Kennismakingsweekend van vrijdag 19u30 tot zondag 15u @Frac

Deze week krijgen jullie niet één, niet twee, maar liefst drie dagen lang scoutsvitamientjes binnen! Jaja dit weekend gaan we op ons superberoemde, befaamde kennismakingsweekendje. Ditmaal zal het weekend starten en eindigen aan het Frac, maar meer info hierover vinden jullie op de brief. Zorg er zeker voor dat jullie fiets tiptop in orde is!

13 oktober: ZOOM van 13u45tot 17u @Sint Jozefcollege

Vandaag gaan we het weer opnemen tegen de jongens en meisjes van de landscouts. Smeer die beentjes dus maar in, want dit jaar is de overwinningsbeker van ons! We spreken om 13u45 aan het Sint-Jozefcollege, wederom met fiets. Daar eindigen we ook om 17u.

20 oktober: Zwemmen van 14u tot 17u @Zwembad Stadspark

Blijven zwemmen, blijven zwemmen, blijven zwemmen, zwemmen, zwemmen, … . Vandaag gaan we het zwembad van Turnhout keuren! Vergeet zeker jullie zwemkledij, handdoeken en zwembrilletje niet. Voor de slimmeriken die hun zwemkledij al onder hun uniform aandoen: vergeet ook geen ondergoed mee te nemen!

27 oktober: Verrassingsactiviteit van 14u tot 17u @Frac

Jullie zullen je favoriete leiding moeten missen deze week, maar niet getreurd! Zoals elk jaar staan ook dit jaar de loodsen paraat om een superactiviteit in elkaar te steken. Jullie worden gewoon zoals altijd aan het Frac verwacht om 14u.

Contactpersoon van de maand: Pauline (0470514752)