November Zeeleeuwen

25/11/2018 - 00:00

3 november: Zeilen van 14u tot 17u @Melle vijver

Vandaag is het eindelijk zo ver, we gaan weer zeilen! Bid allemaal al maar voor goed weer, want dat maakt zo een zeildag nog leuker. Vergeet zeker niet jullie reservekleding en waterschoentjes mee te nemen, je weet maar nooit bij wie je in de boot terechtkomt….

10 november: Financiële actie en eetavond van 9u tot 17u @Frac - Schorvoort

Vandaag is het weer zover! Financiële actie! Jawel jawel, we gaan weer heerlijke wafels verkopen! Van al dat verkopen krijgen we natuurlijk honger, dus na de activiteit kan iedereen lekker spaghetti komen eten op de eetavond van het Ozee. Trommel je ouders, grootouders, vriendjes, vriendinnetjes, tantes en nonkels op, want zoals het spreekwoord zegt: hoe meer vrienden, hoe meer vreugd! Niet vergeten: we sluiten af aan de parochiezaal van Schorvoort, waar de eetavond ook plaats zal vinden. Vergeet je zeker niet in te schrijven!

17 november: Belofte van 14u tot 17u @Frac

De belangrijkste dag van het jaar is weer aangebroken, het is tijd om onze belofte af te leggen! Vergeet deze zeker niet in te oefenen, want het is de bedoeling dat iedereen dit goed kent. Op de site kan je een documentje vinden waar de beloftes nog eens in opgelijst staan. Vanaf 15u30 zijn ook de ouders welkom, om dit plechtige moment bij te wonen. De activiteit duurt tot 17u, maar daarna is iedereen welkom voor een hapje en een drankje.

24 november: Zwaardvechten van 14u tot 17u @Frac

Vandaag gaan we iets keicool doen! Ik geef jullie alvast een tip: het heeft iets met zwaarden te maken. Wil je weten wat we daarmee gaan doen? Dan moet je zeker komen! Smeer die beentjes in, stretch nog enkele keren en zorg ervoor dat je conditie op en top in orde is, want enkel zo zal je de dag doorkomen (hehe)… Voor deze activiteit is het zeer belangrijk om te weten met hoeveel leden we gaan zijn. Vergeet ook geen €2 mee te nemen.

Stuur dus een berichtje naar Lotte als je niet kan komen!

Contactpersoon van de maand: Lotte 04 91 59 26 83