November Loodsen

25/11/2018 - 00:00

3 november: Zeilen van 09u tot 17u @Melle

Voor de laatste keer dit jaar gaan we nog eens de prachtige Melle op om te zeilen.

Het is echter niet zomaar een zeil activiteit, jullie gaan de zeeleeuwen helpen met het leren zeilen! Zie dus dat je je zeiltheorie nog eens hebt opgefrist tegen dan!

10 November: Financiële actie van 09u tot 17u @Frac + Eetavond @Schorvoort

Voor de voorlaatste keer van jullie scoutslid-carrière gaan jullie nog eens lekker wafeltjes verkopen. Vergeet zeker je fiets niet!

S’ avonds is het tijd voor de eetavond in Schorvoort, hopelijk is iedereen erbij!

17 november: Belofte van 09u tot 17u @Frac

Vandaag gaan jullie jullie prachtige, zelfgeschreven belofte doen! Daarnaast gaan we ook nog wat centjes verdienen door eten en drinken te verkopen om onze zotte reis naar …. te kunnen betalen!

24 november: Zwemmen van 14u tot 17u @Zwembad Stadspark

Dit vraagt niet meer uitleg! Vergeet zeker geen 3 euro en je zwembroek (@Sepp !! :D)

Contactpersoon van de maand: Florian