Mei Zeeleeuwen

27/05/2018 - 00:00

5 mei: Financiële actie van 9u tot 17u @Frac

“Goedendag meneer/mevrouw, wij zijn van de zeescouts en wij verkopen wafels…” Jippiejajeee, vandaag gaan we nog eens wafels verkopen! Smeer jullie stemmen alvast, zodat jullie op het einde van de dag niet zo’n hese stem hebben als  Toon op paasweekend had J. We spreken af van 9u tot 17u aan het Frac!

12 mei: water- en vuile spelletjes van 14u tot 17u @Frac

Vandaag gaan we ons eens van onze vettigste kant laten zien. We gaan rollen in de modder zoals echte varkens en ons daarna afspoelen met megaleuke waterspelletjes. Omdat we niet willen dat jullie uniform vuil wordt, mogen jullie kledij meenemen die tegen een stootje (en veel vuil) kan.

19 mei: Kooktocht + KAMPINFOAVOND van 9u tot 17u @Frac

‘Masterchef’, ‘Grillmaster’, ‘Komen Eten’, … Waarschijnlijk kennen jullie al deze kookprogramma’s wel van op tv. Vandaag gaan we laten zien dat wij even goed kunnen koken als deze koks. Bedenk de zotste gerechten, de lekkerste desserts en tover een heus 1-, 2- of 3-gangenmenu op je bord. Je kan altijd met vrienden en vriendinnen afspreken om samen te koken J.

Wat brengen we mee?

• Krantenpapier
  • Gamel + bestek + beker
  • kookgerei
  • Aansteker of lucifers
  • Voldoende water
  • Het eten dat je gaat bereiden

Aansluitend aan de activiteit is het nog kampinfoavond op het Frac, waar jullie meer info en uitleg zullen krijgen over het zomerkamp en jullie nog vragen kunnen stellen aan de leiding.

26 mei: Verrassingsactiviteit van 14u tot 17u @Frac

Wat we vandaag gaan doen? Dat is nog een grote verrassing, ook voor de leiding. De loodsen zullen voor de laatste keer een spel maken voor ons. Ben je benieuwd naar wat voor een zot spel ze in elkaar gestoken hebben? Kom dan zeker naar de scouts!

Als je deze maand eens niet kan komen, mag je altijd sms’en of bellen naar Toon (0476/03 24 83).