Maart Zeeverkenners

01/04/2018 - 00:00

3 maart: Bosspel van 14u tot 17u @Futur/Warande

Helleeeuuuuwwww beste zeeverkenners! Het is weer tijd voor een nieuwe maand vol pret en plezier. We zullen dan ook meteen beginnen met een topper van formaat! We gaan namelijk een bosspel spelen vandaag. Wat een BOSspel in ’t stad???? JAZEKER!!! Wij dachten we gooien het eens over een andere boeg (ha ha, snap je, zeescouts :) )Pudum tsss!). We spreken daarom af aan de ingang van de Futur. Daarna zijn jullie uiteraard ook allemaal welkom op onze kinderfuif om een danske te placeren. Ook op de grote fuif zijn jullie natuurlijk allemaal welkom!

10 maart: Dagtocht van 9u tot 17u @Frac

Wij hopen dat jullie beentjes goed zijn ingesmeerd want je zal ze goed kunnen gebruiken. Wij gaan vandaag namelijk op DAGTOCHT!!!! Omdat het al zo lang geleden is dachten wij om nog eens een mooie tocht te maken door ons prachtig Kempenlandschap. Wat nemen we mee? Wel zoals normaal ons volledig uniform, voldoende drinken voor onderweg zodat wij goed gehydrateerd kunnen blijven en een lekker lunchpakketje! Zeker komen! Tot dan!!

17 maart: Geen activiteit

Oooooooohhhhhhhh, jullie zullen ons een weekje moeten missen jammer genoeg. Jullie leiding is namelijk op zeescoutscongres. Een weekendje vol interessante workshops over het scouts- en zeescoutswezen. Niet getreurd, volgende week zijn wij er weer helemaal bij om jullie te entertainen. Tot volgende week!

24 maart: Zwemmen van 14u tot 17u @Stadspark

JUAAAAAAHHHHH, we gaan nog eens zwemmeeeeeennnn!!!! Op aanvraag van jullie gaan we vandaag nog eens de waterrat die in ons schuilt naar boven laten komen. We gaan namelijk een fantastische activiteit beleven in het water. We spreken af om 14u aan de ingang van het zwembad van Turnhout. Vergeet zeker geen 3 euries of een zwemkaartje als je dat hebt. Ook je zwemkleren kunnen handig zijn. Niet vergeten dus. Tot dan!

31 maart: Vettige spelletjes van 14u tot 17u @Frac

Muhahahahaaaaa, hopelijk heeft het deze week goed geregend en schijnt vandaag het zonnetje zodat er veel modder is voorzien want vandaag gaan we nog eens een dagje ouderwetse vettige spelen doen. Touwtrekken in de modder, dikke bertha op een helling, mierenhoop in het zand en nog veel meer! Zeker komen dus want het gaat awesome worden!!!! Voor de zekerheid kan je reservekleren meenemen zodat je ’s avonds niet helemaal vuil naar huis moet rijden. We komen wel aan in uniform!