Maart Zeehonden

01/04/2018 - 00:00

3 maart: Stadsspel met kinderfuif van 14u tot 17u @Kuub(Warande)

Vandaag wordt Turnhout onze speeltuin. Hopelijk is het goed weer, dan is dit stadsspel een heel pakje leuker. We spreken af aan de Kuub bij de Warande omdat er daar ’s avonds een feestje wordt georganiseerd door de leiding. Na de scouts is er een kinderfuif!! Blijf dus zeker even hangen en neem je mama en papa mee om wat te dansen!

10 maart: Schattentocht van 14u tot 17u @Kabouterberg

De zeehondjes spelen vandaag op verplaatsing! We gaan de kabouterberg onveilig maken. Iemand heeft een schat verstopt op de kabouterberg en wij gaan die zeker vinden. Ik hoop dat er pizza in de schat zit!

17 maart: Geen activiteit

De leiding is er vandaag niet! Een keer per jaar komen alle zeescouts van heel België samen, en dat valt net dit weekend. Jullie geweldige leiding gaat er veel leren en daarom mogen jullie een keertje thuisblijven en uitrusten.

24 maart: Kooktocht van 10u tot 17u @Frac

De zeehondjes gaan vandaag zelf hun eten vangen en koken! Een keuken hebben we niet nodig want we gaan onze eigen vuurtjes maken. Jullie gaan wel wat spulletjes moeten meenemen:

• Gamel
  • Bestek
  • Veel water à om te drinken, afwassen, je handen wassen
  • 4 euro

Als je wat later komt, dan is dat geen probleem. We zitten in het Raadsherenpark, dat is in de buurt.

31 maart: Olympische Spelen van14u tot 17u @Frac

Vandaag is het tijd om wat medailles te verdienen! De Olympische Spelen worden georganiseerd aan het Frac. Je uniform ga je niet nodig hebben. Je mag sportkleren aandoen en als je vlaggen of toeters hebt om te supporteren zijn die zeker welkom!