Maart Loodsen

01/04/2018 - 00:00

3 maart: Stadsspel van 14u tot 17u @Futur

Straks gaan we onze benen al dansend loszwieren op man overboord (woehoew!) maar daarvoor spreken we om 14u af aan de Futur om eerst een spel te spelen. Vergeet dus zeker uw goed humeur, tactiek en dansbenen niet. ;)

10 maart: Kijkstage van 14u tot 17u @Frac

Jullie hebben er al verschillende gehad, maar ook deze week is het kijkstage. Check zeker nog eens bij welke tak je staat en waar deze activiteit hebben. Belangrijk is ook om de takleiding eens te contacteren zodat die zeker ook op de hoogte zijn van jullie komst.

Succes!!!!

16-17-18 maart: ZEESCOUTSCONGRES

Een van de vele voordelen van loods zijn is mee mogen op het epische zeescoutscongres. Dit vindt dit jaar plaats in Brugge, van 16 tot 18 maart. Congres is een vormingsweekend waar andere zeescoutsen ook aanwezig zijn. Het is een echte aanrader! Er volgt zeker nog info in een mailtje naar de ouders. Hopelijk zien we jullie daar!

24 maart: Sluipspel van 21u tot 23u @Frac

Het is lang geleden dat we nog eens een sluipspel hebben gedaan, dus vandaag is er daar nog eens tijd voor. We spreken om 21u af aan het frac, wanneer het lekker donker is en sluiten hier ook om 23u af.
See you there, if you dare…

31 maart: Nicotijd van 14u tot 17u @Frac

Vandaag heeft Nicholas een verrassing voor jullie in petto. Om erachter te komen wat dit is, kom dan zeker om 14u naar het Frac.