Juni Scheepsmakkers

01/07/2018 - 00:00

2 juni: Zeilen van 9u tot 17u @Melle

"Zeil je voor het eerst , dan sla je een..."

Ooohnee, na een heel jaar te hebben gezeild, is het niet meer altijd datzelfde liedje! Vandaag gaan we nog eens een laatste keer laten zien wat voor "vijverpiraten" we zijn geworden. De volgende keer dat we gaan zeilen is op kamp, dus geniet er nu met volle teugen van!

9 juni: Filmavond van 19u tot 21:30u @Frac

Pffff, voor velen van jullie beginnen de examens volgende week. Dat betekent leren en niet langer TV kunnen kijken. Daarom zorgen wij er vandaag voor dat je toch nog snel je favoriete film kan kijken om met een gerust hart aan de zware examens te beginnen. Geef dus zeker vooraf jullie favorieten door! Natuurlijk voorziet de leiding nog wel enkele films als noodoplossing (bv. Barbie).

16 juni: Ontbijt van 9u tot 11u @Frac

We zijn weer aanbeland aan een van de zwaarste delen van het jaar, de examens! Hopelijk hebben jullie al goede voorbereidingen gemaakt, zodat het leren vlot gaat. Vandaag organiseren we een ontbijt. Met dit ontbijt hopen we dat jullie hersenen genoeg energie krijgen voor een dag vol leerplezier. Neem gerust wat lekkers mee zo kan het buffet goed gevuld worden!

23 juni: Bosspel van 14u tot 17u @Frac

Hoezee , gedaan met de examens!!! Hopelijk zijn ze bij iedereen goed gegaan, maar nu is het weer tijd om ons helemaal te laten gaan. Vergeet al die examenstress , wij gaan spelen. Het is dan ook weer een tijdje geleden dat we nog eens een bosspel hebben gedaan. Haal vandaag dus nog eens alles uit de kast! Blijf achteraf zeker nog even hangen voor het befaamde bak- en braadfeest!!

30 juni: Groepsuitstap van 10u tot 17u @plaats

Hehe, de laatste activiteit van het scoutsjaar is er weer. We gaan namelijk op groepsuitstap! Deze zal zoals de laatste jaren doorgaan aan het Zilvermeer in Mol! Neem zeker jullie zwembroek/badpak/bikini/strandspulletjes mee. Lees ook zeker de brief i.v.m. de groepsuitstap na, want hier vinden jullie meer informatie. Na deze uitstap is het eventjes wachten en dan is het groot kamp. We hopen dat jullie hier ook heel veel zin in hebben!