Januari Zeeverkenners

28/01/2018 - 00:00

6 januari: Mega awesome bosspel van 14u tot 17u @Frac

Hehe eindelijk nog eens naar de scouts, het is dan ook al van vorig jaar geleden dat jullie nog eens gekomen zijn he! Vandaag is het de 6de dag van het jaar, 6 januari. Dat wil zeggen: 3 KONINGEN. Neen, we gaan niet huis aan huis 3 koningen zingen, maar we gaan wel een mega cool bosspel spelen!

13 januari: BRUNCHEEEEN! van 9u tot 11u @Frac

Verkenners mogen al eens iets chiller doen! Daarom gaan we vandaag lekker brunchen.
Elk lid mag zelf wat eten meenemen. Doe eens zot en verras ons J

20 januari: Ziek mega zot cool sluipspel WOOOOW!  Van 19u tot 22u @Oude Kaai

Ik denk niet dat hier veel meer uitleg aan toe gevoegd moet worden! Een sluipspel is altijd mega cool :D Doe je donkerste kleren aan, camoufleer uw gezicht met modder en maak u klaar voor het zotste spel van het jaar!

27 januari: Schaatsen van 13u30 tot 17u @Frac

Het is winter dus dat betekent dat het nog eens tijd is voor een echte winterse activiteit. Nee, we gaan niet langlaufen of skiën! We gaaaaaaaan SCHAAATSEEEEEENNNNN!!!! Dit gaat ongetwijfeld een fantastische dag worden dus zeker komen is de boodschap. Wat nemen we mee? 4 euries, handschoenen en een lange broek. Deze doen we nog niet aan voor de activiteit!!!! We komen dus in volledig uniform aan op de activiteit. Tijdens het schaatsen mag je deze wel aandoen. We spreken al om 13u30 af aan het Frac. Zorg dus dat je op tijd bent! Tot dan!

Contactpersoon van de maand: Florian (0497 78 21 71)