Januari Zeeleeuwen

28/01/2018 - 00:00

6 januari: Driekoningen van 14u tot 17u @Frac

Oefen heel de voormiddag op jullie allerliefste, schattigste en mooiste glimlach en verras de leiding met een origineel liedje! Marie en Roosje zongen vroeger een heel leuk alternatief liedje. Verbaas de leiding met je zangtalent en toon hoe jullie als een professioneel koor meerstemmig zingen, zodat alle mensen ook versteld staan van jullie talent. Hopelijk verzamelen jullie veel lekkernijen of misschien wel wat zakgeld voor een lekkere traktatie op een volgende activiteit.

13 januari: Filmavond van 18u tot 20u30 @Frac

Vandaag mogen jullie je knuffel, kussen, slaapzak en ander gezellig materiaal meenemen naar de scouts zodat we het super gezellig kunnen maken op het Frac en een toffe film kunnen zien. Vandaag is het dus een avondactiviteit omdat de leiding momenteel wat minder tijd heeft door al die zware examens die eraan komen. Een bemoedigende tekening is altijd welkom ;)

20 januari: Zwemmen van 14u tot 17u @Zwembad Turnhout

Spitter Spetter Spater Lekker in het water! We gaan het zwembad nog eens onveilig maken. Vergeet daarom je bikini, badpak of zwembroek niet. Een handdoek kan ook wel handig zijn, want het zal wel lekker fris zijn buiten. Voor de meisjes (of jongens met lange haren) raad ik ook aan om een borstel mee te nemen om die haren terug in model te brengen. Als laatste vragen we ook om  2.5 euro mee te nemen om binnen te mogen. We spreken af voor de deur van het zwembad en zullen daar ook weer afsluiten.

27 januari: Verrassingsactiviteit van 14u tot 17u @Frac

Wat we vandaag gaan doen, is voor de leiding ook een grote verrassing. De loodsen die enkele weken geleden als eens zijn komen meespelen, maken nu een spel voor ons! Dan kan de leiding hopelijk ook nog eens meespelen! Wil jij graag Thomas en Pieter verslaan? Kom dan zeker naar de scouts!