Januari Scheepsmakkers

28/01/2018 - 00:00

6 januari: Solemnitas Epiphaniae Domini van 14u tot 17u @Frac

Hopelijk hebben jullie allemaal goede voornemens gemaakt voor 2018 (bv. Elk weekend naar de scouts komen…). Dan is het vandaag al de eerste dag om jullie te bewijzen. Vandaag is het een belangrijke Bijbelse gebeurtenis lees maar even na (Matt. 2:1-18). Op 6 januari herdenkt men de wijzen uit het Oosten die een opgaande ster zagen en daarop afgingen. Caspar, Melchior en Balthasar zullen eindelijk aankomen op de scouts. Zij zullen jullie vandaag begeleiden op jullie 3 koningen-tocht want we gaan namelijk 3 koningen zingen!!

13 januari: Verrassingsactiviteit van 14u tot 17u @Frac

Wat we vandaag gaan doen zal voor jullie allen nog een mysterie blijven tot de scoutsactiviteit begint, zij die niet komen zullen er nooit achter komen. MAAAR, omdat we jullie toch zo tof vinden, zullen we al een tipje geven: je mag gerust zijn dat je niet moet werken, na de voorbije vakantie zijn we allen namelijk nog niet in form. Hopelijk is dit genoeg info om jullie curieuzeneuzemosterdpotten (ja dat is een woord!) naar de scouts te krijgen.

20 januari: Zwemmen van 13:30u tot 17u @Frac

Hopelijk hebben jullie nog voldoende drijfvermogen na de feestdagen, want vandaag gaan we nog eens zwemmen. We spreken hiervoor af aan het FRAC om 13:30. Deze keer gaan we naar Geel. Vergeet zeker jullie handdoek en zwembroek/badpak/bikini niet! Ahhhja, vergeet ook zeker je geld niet (3 euro) en neem ook maar zwembandjes mee voor Xander want dat gaat hij nodig hebben! ;)

27 januari: Loodsenspel van 14u tot 17u @Frac

Vandaag zullen onze enige echte loodsen bij ons in de tak staan! Wat we gaan doen is nog voor iedereen een geheim, maar we kunnen al wel zeker zijn dat het een dag gaat worden om niet te vergeten!