Januari Loodsen

28/01/2018 - 00:00

6 januari: Zwemmen van 14u tot 17u @Stadspark

Aangezien wij zeescouts zijn, beginnen we het jaar met nog eens te gaan zwemmen. Vergeet dus zeker je bikini, zwemshort, zwembril, zwembandjes en handdoek niet. We spreken om 14u af aan het stadspark. Vergeet ook zeker geen 3 euro!  Tot zwems!

13 januari: Stage van 14u tot 17u @Frac

Om jullie goed voor te bereiden op volgend jaar, geven we deze maand al twee kansen waarbij je kan oefenen. Vandaag is de eerste. Als je vergeten bent bij welke tak je staat, check dan zeker nog eens bij de leiding. Succes, we believe in you!

20 januari: Ezelwandelen  van 14u tot 17u @Kerk van Merksplas

Jullie leiding heeft iets AWESOME in petto vandaag! We hebben namelijk eens rondgehoord bij onze contacten en kennen iemand met mini-ezels. Deze diertjes hebben natuurlijk ook beweging nodig, en jullie ook. Daarom gaan wij ermee wandelen -> SUPERNICE!
Let op; we spreken af aan de kerk van Merksplas om 14u en sluiten hier om 17u ook af.
See you there…

27 januari: Stage van 14u tot 17u @Frac

Net zoals twee weken geleden, ook hier weer een stage. Deze keer bij een andere tak, dus andere spelletjes. Spreek zeker goed af met de leiding van de tak waarbij je staat, en de andere loods(en) die in je team zitten. Indien er vragen zijn, zijn wij er natuurlijk ook altijd om te helpen!
xoxo leiding