April Zeewelpen

29/04/2018 - 00:00

7 april: Geen activiteit

JOEPIE! Het is vakantie!! Helaas zonder scouts vandaag… :( Maarrrr niet getreurd, we maken het heel snel weer goed, want maandag 9 april vertrekken we op paasweekend! Rust dus maar goed uit vandaag en pak je koffer, zodat jullie maandagochtend allemaal goed wakker en vol energie kunnen vertrekken!

9-11 april: Paasweekend @De Hoge Rielen

3 dagen met z’n allen op weekend om samen spelletjes te spelen, lekker te eten en allerlei spannende en leuke dingen te doen (die nog een verrassing blijven), dat kan alleen maar op paasweekend! Zorg dat je goed wakker en vrolijk bent en vergeet je zeker niet in te schrijven met de brief die jullie meekregen. Wees erbij, want dit willen jullie echt niet missen! Lees de brief zeker nog eens na voor alle info!

14 april: Opening Vaarseizoen van 14u tot 17u @Nieuwe kaai

Nu de koude wintermaanden voorbij zijn is het tijd om onze boten terug klaar te maken om te gaan varen! Het wordt een namiddag vol spelletjes en plezier, waar we met de hele scouts naar uitkijken, daar willen jullie toch ook bij zijn?
Ook de mama’s, papa’s, broers, zussen, honden, katten, goudvissen, kamelen en al jullie andere huisdieren zijn meer dan welkom om van een hapje en een drankje te genieten terwijl wij ons amuseren!

20-22 april: Kempenkuren van 9u (zaterdag) tot 12u (zondag) @De Hoge Rielen

Zijn jullie al uitgerust van het paasweekend? Het kan wel eens nodig zijn, want we gaan NOG een keer op weekend. (JOEPIE!!) Dit is geen gewoon zeescoutsweekend, nee nee, het is een weekend samen met nog heel wat andere scoutsgroepen. We gaan ons weer 3 dagen rot amuseren en nieuwe vriendjes en vriendinnetjes voor het leven maken!
Schrijf je zeker in via de mail/brief die jullie kregen van de leiding. Wij hebben er alvast super veel zin in!

28 april: Verassingsactiviteit van 14u tot 17u @Frac

Wat we vandaag gaan doen, lieve welpjes, is nog een goed bewaard geheim. Wat we al wel kunnen verklappen is dat jullie om 14u aan het Frac worden verwacht, maar wat er dan gaat gebeuren verklappen we lekker niet ;) Tot dan!