April Zeeleeuwen

29/04/2018 - 00:00

7 april: Geen activiteit

Helaas pindakaas. Vandaag geen scouts! Je kan alvast je bagage maken voor paasweekend over 2 dagen. Woep! Woep!

9-11 april: Paasweekend @De Hoge Rielen

Op de website vind je de brief van dit ongelooflijk leuke weekend. Daar staat alle belangrijke info in vermeld. Als je kleine spruit mee wil op weekend, moet zijn/haar individuele steekkaart helemaal in orde zijn. Zeker komen, want het wordt fantastisch!

14 april: Opening vaarseizoen van 14u tot 17u @Nieuwe kaai

Vandaag worden onze boten gewijd voor een goede reis op de Mellevijver en voor op kamp! Daarnaast spelen we weer super leuke spelletjes, springen we op het springkasteel en amuseren we ons aan de Nieuwe Kaai! Wees erbij!

21-22 april: Kempekuren van zaterdag 9u tot zondag 12u @De Hoge Rielen

Alweer een weekend vol scouts! Voor dit weekend kreeg je de brief doorgestuurd via mail. Ook op de website is hij terug te vinden, dus schrijf je snel in voor weer een weekend vol spelletjes en pret. Dit keer een weekend met nog een hele hoop andere scoutsen van de kempen, veel battles en zotte pleinspelen.

28 april: Roeispel van 14u tot 17u @Mellevijver

Roeien, roeien, trek aan de riemen dan gaan we vooruit! Deze namiddag gaan we onze roei-skills nog eens bijschaven met de loodsen erbij. Zij bereiden een super leuke roei-battle voor om te checken hoe goed jullie kunnen roeien.  Vergeet je watersloefjes, reservekleren en handdoekje niet. Kom wel in volledig uniform natuurlijk! Tot dan!