April Zeehonden

29/04/2018 - 00:00

7 april: Geen activiteit

Vandaag is er jammer genoeg geen activiteit, maar wees niet getreurd, want maandag vertrekken we op paasweekend! Gebruik deze dag dus om van de vakantie te genieten en om je koffer klaar te maken voor het super leuke paasweekend.

9-11 april: Paasweekend @De Hoge Rielen

9, 10 en 11 april gaan we op weekend!! Jeej! We hebben een heel weekendje in elkaar gestoken rond het thema ‘Supermarkten’, dus je kan je gekste verkleedkleren meenemen. Bv. Zakje chips, tros druiven, kassierster, M&M,…  Voor verdere informatie kan je de brief van het paasweekend, die uitgedeeld wordt op de activiteit, raadplegen. Zeker komen is de boodschap!

14 april: Opening vaarseizoen van 14u tot 17u @Nieuwe Kaai

Vandaag vieren we dat we weer kunnen gaan roeien en zeilen. Wij gaan allemaal leuke spelletjes spelen en ons uitleven op het springkasteel! Jullie ouders zijn vanaf 14u welkom om iets te drinken, te eten of gewoon voor een gezellige babbel.

21 april: Kempenkuren van 9u tot 17u @Hoge Rielen (hoofdingang)

Vandaag verwachten we jullie om 9u aan de hoofdingang van de Hoge Rielen, want ook vandaag is het een speciale activiteit. We spelen niet alleen met de zeehondjes van de Zeescouts, maar ook met de kapoenen van andere scoutsen. Samen gaan we laten zien dat de zeehonden van de Zeescouts de beste zijn! Om 17u zit de dag er voor ons op en kunnen de hondjes opgehaald worden aan de hoofdingang van de Hoge Rielen. Er wordt aangeraden om te carpoolen vanwege de drukte richting de Hoge Rielen.

28 april: Verrassingsactiviteit van 14u tot 17u @Frac

Weten jullie nog dat er tijdens de schattentocht twee nieuwe gezichten meekwamen? Vandaag komen deze twee loodsen een spel met jullie spelen! We weten niet wat ze hebben voorbereid, maar wat we wel weten is dat het heel leuk gaat worden.