April Loodsen

29/04/2018 - 00:00

7 april: Geen activiteit

Helaas pindakaas, geen activiteit deze week… MAAR gelukkig compenseren we dit met een episch paasweekend volgende week wiehoeeeeew!!!

9-11 april: Paasweekend @de Hoge Rielen

WOEHOEW het is weer paasweekend! Om 9u worden jullie verwacht aan de Hoge Rielen. Net zoals elk jaar wordt het A-W-E-S-O-M-E!

Normaal gezien hebben jullie een mail aangekregen met alle info, want let op! Dit jaar is het van maandag tot woensdag en niet meer vanaf zaterdag. Hou onze facebookpagina ook zeker in het oog, want het thema is to be announced….

SEE YOU LATER ALLIGATORZ

14 april: Opening vaarseizoen van 9u tot 17u @Nieuwe kaai

Zoals elk jaar verwelkomen wij het nieuwe vaarseizoen aan de nieuwe kaai. We verwachten jullie om 9u stipt in perfect uniform, van bottinnen tot schattige snoetjes!

De bedoeling is ook dat jullie enkele spelletjes voorstellen in de namiddag, aan kleinere kindjes. Dit ook ten voordele van de eindejaarsreis! Tot daaaaan xxxx

20-22 april: Kempenkuren van 19u30 tot 12u @Hoge rielen

Dit weekend is er Kempenkuren. Dit is een weekend met verschillende scoutsen van Turnhout en omstreken bij elkaar. Jullie worden vrijdag, 20 april verwacht om 19u30 aan de ingang van de Hoge Rielen. Hier sluiten we zondag, 22 april dan ook terug af. Het thema is voor jullie tak ook ‘jacht op jins, jins op jacht’. Haal dus die camouflagespullen en speren almaar boven!

Het weekend bedraagt in totaal 14, 5 euro. We vragen jullie om zeker VOOR 1 april te laten weten of jullie meegaan, en dit bedrag dan ook af te geven aan de leiding of storten op de scoutsrekening.

28 april: Stage van 14u tot 17u @Frac

Ook deze maand worden jullie klaargestoomd om leiding te worden. 28 april is het weer doe- stage. De afgelopen stages hebben we al heel positieve commentaar over jullie gehoord, dus doe zeker zo voort!

Let ook op dat je eerst met je partner een duidelijk spel maakt, en dit ook door communiceert aan de tak waar je bij staat.