December Zeewelpen

30/12/2018 - 00:00

1 december: Sinterklaas van 14u tot 17u @Frac

“Hij komt, hij komt, de lieve goede Sint...” jaja, eindelijk is hij in het land! Ook dit jaar komt hij met zijn zwarte pieten naar de scouts! Dat is niet zomaar, natuurlijk komt hij ook kijken of jullie braaf zijn geweest! Neem jullie mooie tekeningen en lieve glimlachjes mee en laat vandaag maar eens zien hoe braaf jullie kunnen zijn, zodat deze oude man volgend jaar ook nog wilt komen!

8 december: Techniekendag van 14u tot 17u @Frac

Haal jullie sjor- en roeitechnieken maar boven, want deze zal je vandaag nodig hebben! Op deze mooie 8ste december gaan we namelijk een techniekendag houden! “Wat is dat?”, hoor ik jullie al denken! Wel, techniekendag is een dag waarop alle welpen aan elkaar kunnen laten zien wat ze al kunnen en nog niet kunnen, zodat de oudere welpen de nieuwe en jongste welpen kunnen helpen. Deze technieken zal je nodig hebben op kamp en om te roeien. Zeker komen dus! De leiding heeft er al zin in, jullie ook?

15 december: Girlsnight van 18u tot 20u30 @Frac

Jaja, vanavond houden we een echte meisjes avond! Jongens, niet gevreesd, ook jullie zijn zeker welkom! We gaan in de wereld van de dames stappen, dus dat gaat niet zonder mooie kledij! Laat je uniform in de kast liggen en trek jullie mooiste kleedjes, rokjes en bloesjes maar aan!

22 december: Zwemmen van 14u tot 17u @Zwembad Stadspark

“Blijven zwemmen, blijven zwemmen, zwemmen, zwemmen, ...” Vandaag gaan we in de praktijk brengen wat Dory zingt in de film Finding Nemo. We gaan ZWEMMEN! Hiervoor spreken we af aan het zwembad van Turnhout. Vergeet zeker geen zwembroek/badpak/bikini, duikbril, zwembandjes, … en 3 euro mee te nemen!

29 december: Geen activiteit

Jammer genoeg is het vandaag geen activiteit... De leiding weet natuurlijk dat jullie je stierlijk gaan vervelen op een zaterdag zonder scouts, maar dit is natuurlijk een speciale zaterdag. Door al de feestdagen deze periode zal een dagje rust zeker deugd doen. Niet getreurd, volgende week staan we weer voor jullie klaar om samen het nieuwe jaar in te zetten. Tot dan!

Contactpersoon van de maand: Hathi (0497 12 22 18)